Sisällön tarjoaa Blogger.

Tuli Suonissani


”Mä tahdon miehen” hyräilen kotimatkalla ja havahdun siihen, kun bussipysäkillinen mummeleita katsoo kummastellen.

Niin, jos toissakeväisen Dingo-musikaalin biisit oli korvamatoja, Footloose vie tän ns. nextille levelille!

Olen itse musapuolella auttamassa ja juoksemassa milloin perkussiosoittimiin ja milloin vetämään stemmaharjoituksia. Sinänsä olen onnekkaassa asemassa, koska minulla on Nahkatakkinen tyttö takana ja kokemusta isommasta musaprokkiksesta. Footloose tarjoaa kuitenkin paljon uusia aluevaltauksia ja olen todella innoissani tekemässä jotain ihan uutta!

Footloose projektina ensin hieman kauhistutti, koska se vaatii näyttämö- sekä musapuolelta valtavaa työpanosta. Pikkuhiljaa ensimmäisen puoliskon biisit alkaa sujua paremmin ja bändissä huomataan, että ”hei tämähän alkaa kuulostaa hyvältä!” Ennen syyslomaa päästiin vetämään ekoja biisejä yhteen näyttelijöiden kanssa ja kokonaisuus alkaa oikeasti muodostua.

Bändiporukka hitsautui hyvin kasaan jo alussa, ja erityisesti viikonloppuharjotukset ryhmäyttivät porukkaa. En voi liikaa korostaa, kuinka innoissani olen työskentelystä mahtavien ihmisten kanssa!

Footloosen musiikit ovat mahtavia ja mukaansatempaavia, joten niitä tulee fiilisteltyä kotonakin. Tulkaa ihmeessä tsekkaamaan tammikuussa, mitä olemme saaneet aikaan! Siihen asti fiilistellään Bomontin katuja kuulokkeista ja hyräillään ja tanssahdellaan millon missäkin.

Nähdään enskarissa!

Anna-Lotta Pesonen
musapuolen hääräilijä

Ei kommentteja: